Under Deputy Warden Yasutaka, Korekiyo's cell becomes lawless, sparking unease. Souichi pressures Ryota to spy to eliminate evil, while Shigeharu bets on an unsentenced prisoner's murder. Ryota, wary of Shigeharu, seeks the truth.