Rookie guard Ryota enters a prison with corrupt guards and inmate bullying. Souichi, new prison head, monitors the influential inmate Korekiyo. Ryota seeks guidance from Shigeharu but finds justice lacking. Amidst this, Souichi instructs Ryota...