Legalize It!
Accident-prone Josh attempts a solo fix to his still site, while Tickle heads to the West Virginia State House to launch his legalization campaign. Arkansas double cousins Big Chuk and Joe Boy risk bootlegging their shine by boat downriver to Louisiana.