Try That in a Shine Town
An unshackled Digger leads Amanda to where he last saw Popcorn Sutton's stainless steel still. Richard and Mike's uneasy alliance faces a common threat when an extortionist shine boss demands payment. Josh modifies a vehicle, returning to the woods.