Beer Before Liquor
Digger and Amanda's plan to distill beer in Popcorn Sutton's old still hits a wall. Jerry designs an innovative still that combines multiple shine recipes in a single run. Josh's mission to surprise his partners leaves him trapped in a vanload of peaches.