Quarter Ton of Backwoods Fun
Amanda and Kelly attempt to reinvent an Appalachian apple brandy made famous by a 500-pound woman. Mark and Digger lend Popcorn Sutton's condenser to an ambitious new team of shiners. Richard and Jerry find a common cause, putting Mike in the hot seat.