Single Malt Moonshine
Mark and Digger's plan to employ an out of work friend backfires on payday. Tim invents a low-cost way to make his first single-malt moonshine. With their backwoods column still cranking out liquor, Mike discovers Jerry isn’t carrying his own weight.