Caught Red-Handed
Tickle and the Laws recruit Josh to build a winter-proof still site. Mountain man Mark converts a free load of sugar beets into high-proof moonshine. Mike and Jerry crack a few nuts to turn their column-distilled liquor into southern pecan liquor.