Mason Jar Shortage
A Mason jar shortage puts a lid on Mark and Digger's distribution plans. Mike and Jerry must return to land they've been warned off. Tim's scheme to repurpose a massive tank as an oversized pot still pushes his steam boiler to the breaking point.