Interstate Alliance
When Josh lands a windfall of peaches, he and Tickle forge a peach brandy-making alliance. Mark and Digger's plans dry up when their surplus corn supply mysteriously disappears, and Mike and Jerry's column still spews ethanol vapor, causing a panic.