Restricted Zone
Johnathan and Sig partner to hunt the elusive Bairdi hoard at the edge of the Restricted Zone. Jake earns an unexpected windfall of King Crab quota, but extended fishing and mechanical failures put safety at risk just as the Coast Guard boards the Saga.