The Crush
As the fast-moving ice edge crushes all in its path, Sig and Mandy rush north to rejoin the fray. On the Cornelia Marie, Josh and Casey's race to save their pots comes at a cost in blood and pain. Heavy freezing spray threatens to capsize the Wizard.