Over the Rail
Jake battles a hurricane in the fleet's smallest boat while Keith orders crew over the rail to avoid capsizing. When Johnathan discovers crab in his cod pots, his crew scrambles to locate the hoard as "Blind Dog" finds himself in a bone-crushing position.