Shipbreakers
As seawater floods in, Wild Bill's crew scrambles to locate a hole in the Summer Bay's hull. Johnathan faces a fire on the Time Bandit and a catastrophic hydraulic failure forces Jake to send his chief engineer 25 feet above the Saga's rolling deck.