Dirty Dancing
Nicola shows Meisha his sensual side. Cleo questions Christian's habit of befriending women. Amanda meets Razvan's parents. Statler surprises Dempsey with a stay at a castle. David and Sheila enjoy a romantic vacation. Jasmine tells Gino it's over.