St. Elmo's Fire
Amanda and Razvan visit Dracula's castle. Jasmine makes progress with Gino's family. Cleo confronts Christian about his lie. Tyray finally meets the woman in the photos. Statler tells Dempsey she loves her -- and asks to move in.