Modern Romance
Christian invites a stranger to Thanksgiving. Meisha suspects Nicola has a problem with her past. David has a surprise for Sheila. Gino and Jasmine's problems come to a head. Riley tells Violet he contacted a PI. Razvan is unsure he can stay with Amanda.