Sex, Lies and Videotape
Things get kinky with Gino and Jasmine. Amanda thinks Razvan could be using her. Statler reveals her intentions to Dempsey's dad. Tyray gets ready to meet the "real" Carmella. Meisha and Nicola try to work things out. Cleo's trust in Christian is shaken.