Love It or Survivalist It/The Porklight
Tad Tucker is taping a home renovation show in the middle of the woods. When Bugs hears Tad has kicked out the woodland animals that live there, he sabotages Tad's plans. Then, Daffy is thrown out of a movie house by Porky the usher.