You Can't Train a Pig/Copy Quack
Porky's dream of a peaceful train ride is disrupted by fast talking, luggage-toting Petunia Pig. Daffy is disrupting an office copy store, and Elliot charges his employee, Porky, with getting rid of the deranged duck.