Daffy in the Bayou/Bugs the Sherpa
Elmer goes hunting, but Daffy turns out to be not-so-cooperative prey. Rhoda Roundhouse wants to be the first to summit Mt. Killamesoftly, but with Bugs as her sherpa it's going to be more than your average uphill climb.