Daffy the Gaucho/Free Slugsworthy
When Elmer's cows get stolen, he sends Porky to enlist the help of Daffy the Gaucho to get them back. Then, Bugs Bunny sees Slugsworthy performing tricks in an act at Trey Hugger's aquarium, and becomes determined to set the elephant seal free.