Camera din spate
După ce folosește serviciile lui Roger, Ana află că nu e singura care-l caută pe Ricardo. În timp ce Olga își înfruntă agresorii, Maria e luată prin surprindere la cimitir de o față familiară, iar Armando îi cere ajutorul lui Charly.