Prințul din Bel Air: Reuniunea
Pentru a sărbători aniversarea de 30 de ani a legendarului serial, actorii din „Prințul din Bel-Air" se reunesc, pentru o producție specială unică.
Pentru a sărbători aniversarea de 30 de ani a legendarului serial, actorii din „Prințul din Bel-Air" se reunesc, pentru o producție specială unică, plină de râsete, muzică, dans și invitați-surpriză.