Iertarea escrocului
După ce situația de la școală devine mai complicată, Olga se învinovățește, Armando află o lecție valoroasă de la Memo, iar Maria caută refugiu la teatru și cu Roman. Ascunzând un motiv ulterior, Ana începe o nouă prietenie.