Iubiții mamei
Olga începe să cedeze sub presiune, fiind prinsă la mijlocul bătăliei pentru custodie a părinților ei. După ce Roger și Ricardo își intensifică metodele de a o cuceri pe Ana, o împing pe aceasta să ia o decizie.