Cariera lui George Carlin s-a întins pe jumătate de secol, a evoluat și a rămas tăios de răsunătoare, până la moartea lui din 2008. Documentarul examinează un cameleon cultural, considerat unul dintre cei mai influenți comedianți de stand-up.