Fata de aur
Pierderea medaliei de aur la Jocurile Olimpice de la Sydney din 2000 este în continuare o traumă pentru gimnasta Andreea Răducan. După 15 ani, ea încearcă să înțeleagă, prin ochii unui adult, ce s-a întâmplat cu adevărat.