Nimic rămas nespus: Gloria Vanderbilt și Anderson Cooper
Gloria Vanderbilt și fiul ei, jurnalistul Anderson Cooper, analizează viața remarcabilă a lui Vanderbilt ca artistă și antreprenoare.