Să nu furi
Norbert este un tânăr preot catolic, un tată și un hoț condamnat la închisoare. Ce le rezervă viitorul lui Norbert și familiei lui? Un film despre o neputință învățată, o percepută lipsă de control asupra rezultatului unei situații.