Prezența lui Pelosi
Alexandra Pelosi oferă o cronică sinceră a vieții mamei sale, Nancy Pelosi, președinta Camerei Reprezentanților Statelor Unite, prin etapele importante ale carierei sale până la învestirea președintelui Joseph Biden în ianuarie 2021.