Dragoste expres. Cazul lui Walerian Borowczyk
Un documentar despre viața lui Walerian Borowczyk – un talentat artist și cineast de avangardă, celebrat de criticii de film în anii ‘70, a cărui derivă spre zona de pornografie softcore din anii ‘80 l-a adus la finalul carierei.