Nostromo: Visul imposibil al lui David Lean
Documentarul prezintă problemele de care s-a lovit regizorul filmului „Doctor Jivago” când încerca să adapteze romanul lui Joseph Conrad, „Nostromo”.
Documentarul prezintă problemele de care s-a lovit regizorul filmelor „Doctor Jivago” și „Lawrence al Arabiei” ca să filmeze o adaptare a romanului lui Joseph Conrad, „Nostromo”.