Norocul e o artă
După moartea fiului lor, Paul și Joanne își îndreaptă suferința spre munca caritabilă, prin Newman's Own. În timp ce amândoi se bucură de o renaștere pe plan profesional, povestea lor de dragoste e cea mai trainică moștenire a lor.