Orfani cosmici
La începutul anilor 1950, Paul Newman și Joanne Woodward se întâlnesc când lucrează ca dubluri pe Broadway. Așa au început două din cele mai memorabile cariere de la Hollywood și o iubire ce a durat decenii. Există însă o problemă: Paul e deja căsătorit.