Împotriva tuturor
În timp ce alcoolismul lui Paul continuă să le afecteze mariajul, Joanne îi dă soțului ei un ultimatum: ori renunță la alcool, ori pleacă. O tragedie personală îl face pe Paul să se arunce cu capul înainte într-un hobby periculos.