Orice lucru are un preț
În timp ce filme precum „Cacealmaua” și „Succesul” consolidează carierele lui Paul și Joanne, cuplul începe să vorbească mai deschis despre problemele de justiție socială, dar neînțelegerile de acasă le amenință mariajul și viața de familie.