Profesorii
Când Darwin își întreabă prietenii care dintre profesori ar merita să fie pe coperta albumului școlar, ei caută candidatul ideal! Conține secvențe extrem de amunzante din primele șase sezoane din ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.