Carrie
Darwin încearcă să găsească o poză cu Carrie pentru coperta albumului școlar anual, dar cei doi sfârșesc prin a depăna amintiri despre sinistrele lor aventuri din trecut. Conține secvențe extrem de amuzante din ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.