Clayton
Darwin trebuie să găsească o poză cu Clayton pe care să o pună pe coperta albumului școlar anual. Îi cere ajutorul lui Tobias, care vizează și el poziția de pe copertă! Conține secvențe amuzante din ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.