Banana Joe
Directorul Brown îl pune pe Darwin să pregătească albumul școlar anual. Darwin îi cere lui Banana Joe o poză pentru coperta albumului. Cu Banana Joe lucrurile nu sunt simple. Conține secvențe amuzante din ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.