Marele niciodată
Hays își amintește de povestea de dragoste cu Amelia, dar și problemele apărute în relație după căsătorie și după ce au avut copii. La zece ani după crimă, grație unor noi dovezi, Hays are ocazia să reia cazul și să-și curețe reputația.