Spune adio zilei de mâine
Hays analizează efectele cazului Purcell din West Finger, AR, din 1980 - inclusiv posibilele dovezi uitate la Devil's Den, un loc în aer liber unde se strângeau puștii de prin partea locului. Pe măsură ce se conturează doi suspecți.