Marele război și memoria modernă
Dispariția a doi frați din Arkansas în 1980 trezește amintiri și pune multe întrebări detectivului pensionat Wayne Hays, care a lucrat la caz în urmă cu 35 de ani, împreună cu partenerul său de atunci, Roland West.