Pustietate
Un detaliu aparent arbitrar dintr-o fotografie și niste vechi acte financiare le oferă lui Hart și lui Cohle un nou indiciu vital în cazul lor vechi de 17 ani. Cei doi urmăresc indiciul până la o confruntare apocaliptică.