În urma ta
După ce Marty vede o dovadă terifiantă, el și Cohle încheie un armistițiu după ani întregi de ură. Hart îl ajută pe Cohle să verifice o serie misterioasă de dispariții care au legătură cu uciderea Dorei Lange. Toate indiciile duc la familia Tuttle.