Lumina strălucitoare
Martin Hart (Woody Harrelson) și Rustin Cohle (Matthew McConaughey) conduc investigația unei crime macabre din 1995 și retrăiesc acele momente după ce obțin noi informații despre cazul încheiat cu 17 ani în urmă.