Cadoul perfect
Carrie vizitează pentru prima oară apartamentul lui Berger, iar Miranda se ceartă cu Steve. După ce s-a convertit la iudaism, Charlottei îi lipsește Crăciunul. Samantha continuă aventura cu ospătarul.