Vorbe în vânt
Carrie și Berger își mărturisesc dragostea, iar Miranda primește sfaturi despre bărbați de la el. Charlotte se ceartă cu Harry din cauza meciului de la televizor, în timp ce Samantha se bucură de relația cu Jerry din pat.