Patru femei și o înmormântare
Carrie nu vrea să renunțe prea ușor la Arătosul, iar Charlotte se îndrăgostește de un văduv. Miranda se mută într-un nou apartament, în timp ce Samantha săvârșește o nouă indiscreție.